שילוט לנקודת המכירה

אם תצליחו ליצור תשומת לב ולהדגיש את המוצרים שלכם בצורה הנכונה, סביר להניח שתקבלו מכירות מוגדלות. אנחנו יודעים בעלפלסט יודעים איך זאת בכדי ליצור שילוט לנקודות מכירה יעיל.

מהן תצוגות נקודת רכישה?

תצוגת נקודת רכישה (POP) היא סוג מיוחד של שלט או קידום מכירות המוקם ליד אזור התשלום (המכונה גם "נקודת הרכישה", שבה משלמים עבור הפריטים).

תצוגות אלו נועדו להגדיל את המכירות. והם עובדים! כפי שכותב רוברט לילג'נוול ב-The Power of Point of Purchase Advertising – "משווקי מותגים וקמעונאים שיש להם הבנה אמיתית של פרסום P-O-P… אינם יכולים עוד להתעלם מהפוטנציאל של השילוט להגדלת המכירות ונתח השוק" 

ישנם סוגים רבים של שילוט לתצוגות נקודת רכישה, כולל:

שולי מדף

מעמדי תצוגה

פוסטרים

שלטי מארזים למוצרים

באנרים

מעמדי פרוספקטים

מהי נקודת המכירה הטובה ביותר עבור שלטי תצוגה?

למרבה הצער, השונות של עסקים והתנהגויות הקונים פירושה שאין תצוגת נקודת רכישה אחת אחידה לכולם. מה שעובד עבור עסק אחד עשוי להיות לגמרי לא מתאים לאחר.

עם זאת, ישנם כמה טיפים והנחיות כלליות שמתאימות לכולם:

שמרו על סימני השילוט בעסק פשוטים

בשל אופי החנות והקופות, תצוגות נקודות רכישה זוכות בדרך כלל לחשיפה קצרה. זה אומר שיש לכם זמן מוגבל לעשות רושם ולהמיר את מי שקורא לקנות, מה שהופך הודעות ארוכות לבלתי מעשיות. פשוט זה הכי טוב.

בחרו צבעים לשילוט תוך התחשבות במוצר

עם הנקודה הקודמת בחשבון, תמיד עדיף לבחור צבעים מושכים את העין. אבל לעשות קצת מאמץ כדי להשלים או להתנגש בצבעי המוצר שלך יכול להגיע רחוק. לכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה; בעוד שצבעים מתנגשים הם יותר מושכים תשומת לב, צבעים משלימים יכולים להיות מצוינים למטרות מיתוג.

חשבו מחוץ לקופסה. התרחקו מסגנונות שילוט סטנדרטיים ואמירות בנאליות. בשוק של היום, הצרכנים מתמצאים יותר בכל הקשור לפרסום, והם ישמחו להתעלם מכל דבר שנראית כ"סתם עוד מודעה". היו ייחודי!

שלבו גם מוצרים בשילוט במידת האפשר.

אתם יכולים לעשות זאת עם תמונה של המוצר, או על ידי שילוב פשוט של המוצר בתוך השלט, כפי שאולי ראית בבתי קפה שבהם כוסות מחוברות לשלטי POP כדי להראות את גודל המשקה. זה הופך את התצוגות למושכות יותר וגם מציג את המוצר כ- קצת יותר יוקרתי.

איך לדעת איזה שילוט מסחרי נכון עבור העסק שלי?

אם הנכם רוצים לעזור ללקוחות שלכם להתמצא כך שהם יימצאו מהר את מה שהם מחפשים, הדבר החשוב ביותר הוא להיות ברור. אלו דברים שכדאי לחשוב עליהם:

 הקפידו למקם את השלטים כך שהם יהיו גלויים לעין – אם השלט נמוך מדי, זה יכול להיות קשה לראות את המוצר.

 ודאו שיש לכם שלטים וטקסטים גדולים מספיק בכדי שתוכלו לראות בבירור מה כתוב (לעיתים קרובות תצטרכו יותר גדול ממה שאתה חושב).

השתמשו בגופן ברור. אם הנכם משתמשים בצבעים, ודאו שיש ניגודיות ברורה בין הטקסט לרקע.

הקפידו על מראה עקבי לכל שלטי נקודות המכירה שלכם כך שההתמצאות באמצעות שלטים נוספים תהיה קלה.

איך למשוך תשומת לב באמצעות שילוט לנקודת מכירה ?

  • השתמשו בתמונות כדי שתבינו מיד באיזה מוצר מדובר.
  • תמונות לרוב נעימות יותר לעין מטקסט.
  • השתמשו בצבעים חזקים וברורים.
  • בחרו את המיקום שמושך הכי הרבה תשומת לב.
  • שלטים יצירתיים ומהנים עם צורות מוזרות יוצרים סקרנות.
  • ודאו שאין לכם יותר מדי שלטים אחרים בקרבת מקום. ככל שהמסביב יהיה רגוע יותר כך ייטב.

העלאת מודעות למותג באמצעות שילוט לעסקים

אלו דברים שכדאי לחשוב עליהם:

זכרו שה- שימוש בשילוט לנקודות מכירה חשוב לפחות כמו יצירת מודעות.

ככל שהמותג יהיה ברור יותר, כך יהיה קל יותר לאנשים להזדהות איתו.

תחשבו הוליסטית מההתחלה.

אל תהססו להשתמש בסוגים שונים של שלטים על מנת לקבל דינמיות.

סיכום 

יש להשתמש בשילוט לנקודת רכישה כדי למשוך לקוחות, כן, אבל הן צריכות גם לתקשר בצורה אותנטית למותג. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא עם יצרן שילוט שמבין איך לגרום לכם להתבלט. אחד שיכול לקחת את החזון שלכם ולהפוך אותו למציאות. אנחנו ב-עלפלסט עזרנו למותגים מכל התעשיות להראות את מיטב המוצרים שלהם באמצעות שילוט לנקודות מכירה. תנו לנו לעזור לכם גם להחיות את המותג שלכם – צרו קשר עם הצוות שלנו עוד היום בכדי ללמוד על הפתרונות החזותיים שלנו.